המאה של העצמי – The Century of the Self

מיני סדרה ב-4 פרקים של ה-BBC, על האופן שבו תאגידים וממשלות השתמשו בתאוריות של זיגמוינד פרויד על תת המודע והמחשבה על מנת לקדם את הרעיונות והמוצרים שלהם.

הסדרה מעלה שאלות שכדאי לשאול לגבי האופן שבו מתנהלים החיים המודרניים של הצרכנות המרובה, על האופן שבו אנו תופסים את עצמנו ואת החיים שלנו, ועל הגשמת החלומות והמטרות שלנו.

Part 1: Happiness Machines

Part 2: The Engineering of Consent

Part 3: There is a Policeman Inside All Our Heads; He Must Be Destroyed

Part 4: Eight People Sipping Wine in Kettering

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עסקים מבוססי שליחות