קווסט 2 – משימה 1.1: הצעד הראשון לשליחות
ברוכים הבאים לקווסט השני בתוכנית השליחות! אני שמח שאתם כאן! עברתם דרך משמעותית בתהליך לברור ודיוק השליחות, המהות והברכה שלכם. כל הכבוד! למעשה, מעתה ואילך
אני מברך אתכם שהגעתם לכאן – יש לפנינו עוד דרך מרגשת!
בשלב זה, אתם עומדים להתחיל להפוך את השליחות שלכם למימוש עסקי קונקרטי ומעשי. כבר עשיתם צעד משמעותי בכיוון הזה, ומכאן אנו רק נתקדם עוד.
בשלב הזה תעברו תהליך אפיון והכרות מעמיקה עם הלקוח המתאים והמדוייק עבורכם, ותדאו כיצד להעניק לו את הערך המדוייק והנכון עבורו.
בהצלחה!
ברוכים הבאים לקווסט השני בתוכנית השליחות! אני שמח שאתם כאן! עברתם דרך משמעותית בתהליך לברור ודיוק השליחות, המהות והברכה שלכם. כל הכבוד! למעשה, מעתה ואילך
ברוכים השבים! אנו מתקדמים בתהליך, ולמעשה בקווסט הזה אנו עומדים לעשות עבודת עומק משמעותית על הגדרת הלקוח המדויק והנכון עבורכם. הלקוח שהברכה שלכם נועדה עבורו.
הי! בשיעור ובמשימה שלפנינו היום אנו עומדים להניח את התשתית הפנימית לבניית העסק שלכם – עסק מבוסס שליחות. למעשה, אנו נעשה פעם נוספת את תהליך
שלום חברים! אני שמח שהגעתם לכאן. אם אתם בשלב הזה, המשמעות היא שיצרתם לעצמכם סדרה של תנאים חדשים ונוספים, ושאתם מרגישים (נכון יותר לומר שהאגו
שלום חברים! אנו מתקדמים בתהליך, ובשיעור הנוכחי אתם עומדים להבין עד כמה בחירת נישה מסוימת של לקוחות היא חשובה עבורכם, ועבורם. למעשה, בחירה של נישה
שלום חברים! ברוכים הבאים לשלב מס' 3! בשלב זה אנו עומדים להעמיק ולהכיר את הלקוח האידיאלי שלנו צורה טובה יותר ומעמיקה יותר. זהו שלב חשוב
ברוכים השבים! אנו ממשיכים באפיון והכרת הלקוח האידיאלי שלנו, וכעת אנו עומדים בפני מספר משימות שיסייעו לנו להכיר את הלקוח שלנו עוד יותר לעומק, וספציפית
הי! המשימה הקרובה, היא המשך ישיר של המשימה הקודמת. כעת אנו נרצה לאפיין את הבעיות והכאבים שהלקוח האידיאלי שלנו מתמודד איתן. חשוב להבחין בין מספר
הי! הגענו למשימה הרביעית בשלב זה, וגם היא המשך ישיר של המשימות הקודמןת. כעת אנו נרצה לאפיין את הערכים והתועלות שהלקוח האידיאלי שלנו מבקש להשיג
שלום חברים! שמח שחזרתם לכאן! במשימה הקרובה אנו עומדים לתעדף מתוך כל המידע שאספנו לגבי הלקוח האידיאלי שלנו, את אותם מאפיינים שהם החשובים ביותר לגבי
הי! הגענו לשלב קריטי שמסכם בצורה חשובה את כל העבודה שעשיתם עד כה. אנו רוצים להכיר את הלקוח האידאלי שלנו ברמה העמוקה ביותר. ברמה הרגשית
שלום חברים, במשימה הקרובה אנו עומדים להתקדם בעוד שלב. וזה אומר ליצור הגדרה מדוייקת של הפתרון שאנו בעצם מציעים ללקוחות שלנו. ההגדרה הזו תתפתח לאורך
הי! ככל שנכיר ונאפיין טוב יותר את הלקוח שלנו, נוכל גם למשוך אותו אלינו בצורה מדוייקת יותר. אחד הכלים המשמעותיים ביותר מבחינה שיווקית שעומדים לרשותנו,
הי, המשימה הקרובה היא המשך ישיר של הקודמת, בה תיארתם את מצבו של הלקוח לפני שאתם מברכים אותו. כעת אנו רוצים ליצור תיאור דומה, של
ברוכים הבאים! אנו כמעט לפני סיום, ואחד המרכיבים החשובים בתהליך הגדרת הלקוח האידיאלי שלנו, הוא הגדרת המסרים שלנו ללקוח. "המסר" שלכם הוא החוכמה שאתם מביאים
מזל טוב חברים! ראשית אני רוצה לברך אתכם! סיימתם שלב חשוב בתהליך. זוהי משימת הסיכום של השלב השני שלנו במסע השליחות. מחכה לנו עוד דרך!
בטלפון: 050-2640100
בווטסאפ – 050-2640100
למתקשרים מחו"ל: 972-50-2640100+
מען למכתבים: ת.ד. 195, אמונים, 7926500
© כל הזכויות שמורות לערן שטרן וחברת "יוצא מהכלל". אין לעשות שימוש בתכנים כאן ללא רשות מראש ובכתב מבעל הזכויות
עיצוב: Let’s Design Studio | אתר ע"י: דיביין